A székhelyszolgáltatáshoz szükséges szerződés

Szponzorált tartalom

székhelyszolgáltatás szerződés

székhelyszolgáltatás szerződés

Kisgyermekkorom óta szeretnék vállalkozó lenni. Már akkor nagyon tetszett az, hogy a magam ura lehetek, így teljesen önállóan, másik féltől függetlenül végezhetem a munkámat.

Amikor ez megvalósult, kezdetben nagyon lelkes voltam. Azonban magánvállalkozóként megtapasztaltam ennek az árnyoldalát is, hiszen rájöttem, hogy mennyi felelősséggel, plusz munkával jár mindez.

Ezt leginkább akkor érzékeltem, amikor megtörtént a baj. Egy, a cégem számára rendkívül fontos irat elkeveredett és sosem találtam meg utána. Nem tudom, mi történhetett vele, de akkor ráeszméltem arra, hogy egymagam nagyon kevés vagyok ahhoz, hogy ennyi mindent kézben tartsak.

Ez okból kifolyólag elkezdtem utána járni annak, hogyan tudnék a leghatékonyabban, és még megfizethető áron segítséghez jutni. Így találtam rá az Interneten a szekyhelyszolgaltatas24.hu weboldalra.

A székhelyszolgáltatás szerződés megkötése után minden terhet levett a vállamról, és számos előnyökhöz jutottam általa.

Egyrészt biztosítja az iroda megfelelő technikai felszereltségét, amelynek kiépítése jelentős költség lett volna számomra. Ráadásul a biztonságos és egészséges munkakörnyezetet is megteremti a cégem számára. Ezenkívül az irodai berendezéssel, illetve a különböző irodaszerekkel sem kell foglalkoznom.

Nagyon fontosnak tartom megemlíteni, hogy a székhelyszolgáltató szerződés mindenképpen írásban történjen meg a két fél között. Ez az én esetemben sem történt másképpen. Ennek köszönhetően egy kijelölt ingatlan lett az én székhelyem, ráadásul egy nagyon jó helyen, Budapesten.

Mindez egyébként határozatlan időre történt, hiszen a cég, akit megbíztam, nem meghatározott időre jött létre.

Fontosnak tartom kiemelni azt, hogy székhelyszolgáltatás esetén csupán olyan ingatlant lehet székhelyként bejegyeztetni, amely a szolgáltató kizárólagos tulajdonában áll, avagy a megbízott használati jogát az ingatlan-nyilvántartásba bejegyezték.

A szerződés által meghatároztuk azt is, hogy pontosan mely cégiratok, beszámolók vagy hatósági engedélyek azok, amiket ők és melyek, amiket én őrzök meg.

Azt is tartalmazza, hogy a cégtáblám jól látható és olvasható legyen közterületről is. Erről is a megbízott cégnek kell gondoskodnia, még egy terhet levéve a vállamról.

Nagyon megnyugodtam amiatt, mert abban az esetben, amikor egy ingatlanhoz esetleg több cég is be van jelentve, akkor kötelessége a megbízottnak ezeknek a cégeknek a hivatalos iratait, valamint ingóságait megfelelően elkülöníteni. Ezenkívül folyamatosan naprakész iratjegyzéket és ingóságjegyzéket vezetni róluk. Amennyiben a szerződés megszűnik, a székhelyszolgáltatónak kötelessége átadnia a megbízónak.

Részemről rendkívül meggyőző érv volt az, amikor a cég weboldalán olvastam arról, hogy törvényi szabályozások irányítják a székhelyszolgáltató kötelezettségeit. Mindez biztonságot nyújtott számomra. Ezzel is biztosítva a kevesebb gondot és terhet a vállalkozó számára.

A weboldalon egyébként megtalálható hosszan leírva, hogy ez a vállalat pontosan miket is vállal. Ezek közül cikkemben csak párat szeretnék kiemelni. Ilyen mondjuk a helyszínre érkező hatóságokat szakszerűen fogadása vagy az elektronikus archívum, a beérkezett postai levelek beszkennelésével, avagy az esetleges külön tárgyaló biztosítása.

Abban az esetben, hogy ha téged is sikerült meggyőznöm vagy a cég oldalának elolvasása után megbizonyosodtál arról, hogy szükséged lenne székhelyszolgáltatóra, akkor őket bizalommal keresheted.